Job 1 van 1


Report this listing

Solliciteren



HR-Payroll Officer


Functie

  • Als HR Officer/generalist heb je een veelzijdige job. Je bent betrokken bij het volledige HRM beleid van a tot z. Je komt terecht in een klein dynamisch kernteam onder leiding van de algemeen directeur. Je takenpakket is divers met voornamelijk administratieve Hard HR Topics.

  • Je beheert de personeelsdossiers en de gegevens in beheersystemen van medewerkers (payroll en andere statuten).
  • Je zorgt voor een correcte maandelijkse loonverwerking (arbeiders en bedienden) en verwerkt sociale documenten.
  • Daarnaast ben je met je expertise in sociale wetgeving het aanspreekpunt van medewerkers en leidinggevenden inzake arbeidsvoorwaarden, tijdsregistratie, uurroosters, verzuim, afwezigheidscodes, thematische verloven, werkhervatting, uitkeringen, subsidiemaatregelen e.d. Je maakt de procedures transparant en gekend in de organisatie.
  • Je dient subsidie-aanvragen in (bv. Vlaams Opleidingsverlof) en volgt de dossiers op.
  • Verder verzorg je HR-rapportages aan de directie

Jouw profiel

· Je hebt een sterke affiniteit met HRM en genoot relevante opleiding of ervaring.

· Bij voorkeur bezit je de combinatie van skills van de hele HR cyclus.

· Flexibele werkattitude en steeds professionele en discrete houding tav bewoners en collega’s

· Degelijke kennis van MS Office

· Je bent Nederlandstalig en je bent communicatief, diplomatisch en punctueel.

· Kennis van PC330- IFIC- en Sociale Maribel is een pluspunt.

  • Individuele dossiers van werknemers opvolgen en updaten
    De wettelijke aangifte indienen
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Werving (cv's sorteren, antwoorden op kandidaturen, ...)
  • Nieuwe werknemers verwelkomen en hun integratie bevorderen
  • De sociale verkiezingen organiseren
  • Loongegevens invoeren (premies, uitkeringen, maandelijkse salarissen, inhoudingen, ...)
    Loonstrookjes controleren
  • Documenten voor de opvolging en het beheer van het personeel opmaken en actualiseren (sociale overzichtstabellen, salaristabellen, planning van vakanties, ...)
  • Opleidingsnoden van het personeel verzamelen en samenvatten
  • Personeel inlichten over sociaal recht en specifieke kenmerken van de organisatie

Aanbod

· Een afwisselende job met verantwoordelijkheid in een kleinschalig warm huis.

· Een deeltijds contract van onbepaalde duur, uurregeling overeen te komen.

· Verloning volgens IFIC barema

· Fietsvergoeding of 100% terugbetaling openbaar vervoer of woon-werkverkeer

· Extralegale voordelen zoals maaltijdcheques en kortingen bij verschillende partners

Solliciteren

Helga Swinnen
03/287.39 .00
helga.swinnen@hsj-berchem.be

Solliciteren